duše píšeLenka Žáková

Tři grácie postrach Francie

Naše zámecké řádění ve Fontainebleau - Tři grácie postrach Francie 3

Publikováno 25.04.2017 v 09:30 v kategorii Tři grácie postrach Francie, přečteno: 82x

Výlet do Fontainebleau, focení a trapasení, k tomu večerní vystoupení naší kapely... Vyspaly jsme se do růžova. Trochu jsme s mamkou zadoufaly, že budeme mít odpočinkový den, ale Ivča trvala na tom, že musíme někam vyrazit. Los nakonec padl na zámek ve Fontainebleau.  V klidu a pohodě jsme dojely vlakem na dané místo. Teda to jsem si původně myslela - vystoupíme a jsme skoro tam. Jenže to jsem se hooodně sekla.   "Hele, támhle je směrová cedule!" zajásala… Celý článek ›

Nevšední zážitky z Paříže - Tři grácie postrach Francie 2

Publikováno 18.04.2017 v 14:22 v kategorii Tři grácie postrach Francie, přečteno: 100x

Náš první den ve Francii - Paříž. Eiffelovka, Notre Dame, výhled na celou Paříž, ale hlavně ta omáčka kolem :D   Do hotelu jsme dorazily po půlnoci. Pokoj byl fajn, tedy až na jeden nedostatek - byl připravený pro dva lidi a my byly tři.  Ivča se vydala sjednat nápravu. Nikdo nebyl pro tento úkol vhodnější - já i mamka máme v menší či větší míře orientační nesmysl (přiznávám, že já větší - s nadsázkou a s trochou závisti říkávám, že ségruška… Celý článek ›

Pozor, vyrážíme! - Tři grácie postrach Francie 1

Publikováno 12.04.2017 v 10:05 v kategorii Tři grácie postrach Francie, přečteno: 74x

poměrně groteskní příběh z dovolené ve Francii - díl první A tak jsme konečně vyrazily směr Praha, konkrétně její letiště. Jako zkušené cestovatelky jsme si daly několikahodinový náskok - čekala nás nevyzpytatelná dálnice v pátek odpoledne. No, ve skutečnosti jsme jen uposlechly rad zcestovalejších kamarádů a kamarádek. Mamka měla letět poprvé v životě, já podruhé - po šestnácti letech. Moc ráda jezdím autem, resp. nechávám se vozit zkušeným… Celý článek ›